Întrebări frecvente

1. Cum funcționează GoFree ?

Cu ajutorul GoFree vei putea folosi cartela ta SIM chiar dacă iPhone-ul este codat într-o altă rețea. Deși are unele limitări, GoFree este o soluție foarte bună în situațiile în care decodarea permanentă pe bază de IMEI nu se poate face sau este foarte scumpă.

2. Faceți și decodare iPhone pe bază de IMEI ?

Da, te putem ajuta cu decodarea permanentă a iPhone-ului tău, pe bază de IMEI. Contactează-ne pentru detalii.

3. Ce înseamnă ca e versiune beta ?

Începând cu 20 iulie 2019, Apple a adăugat o serie de restricții noi în procesul de activare și pentru o perioadă de timp nu s-au putut face decodări. De atunci am început să lucrăm la o noua soluție și în prezent avem o versiune beta care poate fi folosită în anumite cazuri, așa cum e detaliat mai jos.
Vei putea face decodare cu GoFree dacă:
1. Ai un SIM de Digi sau de Telekom cu opțiune 4G activă
2. Ai un iPhone care suportă ultima versiune de iOS publicată de Apple (iPhone 6s sau mai nou)
Nu vei putea decoda un iPhone cu GoFree dacă:
1. Ai cartela de Orange sau de Vodafone
2. iPhone-ul tău este codat în rețeaua Sprint America
3. iPhone-ul tău este 7 sau 7 Plus cu modem Intel (model A1778 sau A1784)
4. iPhone-ul tău nu suportă cea mai recentă versiune de iOS (iPhone 6 sau mai vechi)

4. Ce garanție am ?

- 14 zile garanție de retur. Dacă nu ești mulțumit de produs, îl returnezi în stare de funcționare și primești banii înapoi.
- 1 AN garanție tehnică și suport telefonic. Adică te asistăm prin telefon cu instalarea și actualizările cipului, iar dacă acesta se va defecta îl vom inlocui gratuit. 

5. GoFree face decodare la iPhone în blacklist ?

Da, vei putea să folosești iPhone-ul în România. Funcționarea în alte țări depinde de operatorul care a trecut IMEI-ul în blacklist.

6. Voi putea să fac update la iOS ?

Da, vei putea să actualizezi software-ul prin Wi-Fi.

7. Cum instalez GoFree ?

Îl instalezi ușor urmând ghidul de aici: instalare

8. Cum editez configurările APN ca să pot folosi datele mobile ?

Uneori configurările APN nu sunt luate automat de la operator. Pentru a folosi datele mobile va trebui să creezi și să instalezi un profil APN. Conectează-te la wifi și accesează din Safari m.apnchanger.org. Alege "Manually" și completează nume, utilizator și parolă conform informațiilor de mai jos. Descarcă profilul astfel creat și instalează-l din Configurări.
TELEKOM
APN Name: broadband
Username:
Password:
DIGI
APN Name: internet
Username:
Password:
ORANGE
APN Name: net
Username:
Password:
VODAFONE - ABONAMENT
APN Name: live.vodafone.com
Username:
Password:
VODAFONE - PREPAY
APN Name: live.vodafone.com
Username: live
Password: vodafone

9. Cum copiez contactele de pe cartela SIM ?

Importarea directă a contactelor de pe cartelă nu este posibilă cu GoFree. Pentru a aduce contactele în noul telefon recomandăm sincronizare cu serviciile de cloud: Yahoo, Gmail, iCloud, etc.

10. Cum fac să fie recunoscute contactele din agendă în momentul în care mă sună ?

Pentru a fi recunoscute, contactele trebuie salvate în agendă cu numarul de telefon complet, cu tot cu prefixul țării, +40 (ex: +40 722 XXX YYY). Dacă ai de actualizat un numar mare de contacte, recomandăm aplicația Contacts Optimizer Pro



Ai vreo alta întrebare sau nelămurire? Ne găsești aici: Contact