Instalare GoFree

Începând cu mai 2022, Apple a adăugat o serie de restricții noi în procesul de activare și pentru o perioadă de timp nu s-au putut face decodări. Deși există in continuare unele limitări, cu ajutorul GoFree vei putea să îți folosești iPhone-ul chiar daca acesta este codat. Urmează ghidul de mai jos ca să îți decodezi iPhone-ul cu GoFree:

I. PREGĂTIRE

Vei avea nevoie de:
- iPhone-ul activat; nu este relevant ce versiune de software are
- o cartelă SIM potrivită (poate să varieze în funcție de rețeaua în care e codat telefonul). Trebuie să aibă internet 4G, deci fie abonament sau cartelă preplătită, obligatoriu cu opțiune activă cu trafic de date inclus. Dacă SIM-ul e nou, înainte să faci decodarea efectuează un apel și verifică conexiunea 4G în alt telefon



II. INSTALARE PROFIL APN (doar pentru Orange și Vodafone)

Profilul APN este necesar doar dacă vei folosi cartelă de Vodafone sau de Orange. Dacă ai Digi sau Telekom poți să treci la pasul urmator. 

1. descarci profilul aferent rețelei la care vrei să te conectezi
 Orange: gfsim.ro/o 
 Vodafone: gfsim.ro/v
2. mergi la Configurări – General – VPN & Administrare Dispozitive și instalezi profilul descărcat anterior. Dacă este un alt profil APN instalat deja trebuie să-l ștergi înainte de a-l instala pe cel nou.

III. POZIȚIONARE GOFREE

Potrivește cu atenție GoFree-ul in suportul de SIM al iPhone-ului, așa cum se vede în schița sau în video de mai jos:


IV. ACTIVEZI ROAMING DE DATE 

1. introduci cartela SIM împreuna cu GoFree în iPhone
2. activezi roaming de date din Configurări - Conexiune Celulară - Opțiuni date

V. CONECTARE LA REȚEA 

Urmează pașii de mai jos pentru a conecta iPhone-ul la rețea atunci când nu are semnal sau date celulare:

1. apelezi #, va apărea ecranul de activare
2. aștepți 10-15 secunde să revină ecranul principal

În acest moment ar trebui să se vadă liniile de semnal si LTE/4G (WiFi să fie dezactivat ca să verifici). Dacă nu apare LTE/4G, asigură-te că e activat roaming-ul de date și ai instalat profilul APN, apoi apelează iar #.
Dacă nu se face conectarea după 2 încercări, selectează manual operatorul din Configurări - Conexiune Celulară - Selectare rețea
, apoi apelează iar #.


MENȚIUNI ȘI RECOMANDĂRI

Dacă ai semnal și LTE/4G înseamnă ca ai reușit să conectezi iPhone-ul la rețea ! În continuare îți recomandăm să ai în vedere și următoarele:

1. GoFree reprezintă SIM-ul ca și cum ar fi din rețeaua în care e codat iPhone-ul. Presupunând că e vorba despre o rețea din altă țară, iPhone-ul va crede că se află în roaming în România. De aceea, pentru o funcționare corectă trebuie ca roamingul de date sa fie tot timpul activ. Din aceeași cauză, pentru ca telefonul să recunoască un contact atunci când sună e nevoie ca acesta să fie salvat în agendă cu numărul de telefon complet, cu tot cu prefixul țării, +40 (ex: +40 722 XXX YYY). Dacă dorești poți adăuga prefix tuturor numerelor din agendă cu ajutorul aplicației "Contact Pro - Full" pe care o poți descărca de aici: click

2. Dacă folosești o cartelă preplătită îți recomandăm să ai tot timpul activă o opțiune cu trafic de date inclus. Altfel e posibil sa apară probleme de conectare.

3. Ocazional e posibil ca telefonul să se deconecteze de la rețea. Apelează # pentru o reconectare rapidă. 

AI NEVOIE DE AJUTOR?

În perioada de garanție beneficiezi de suport tehnic gratuit, apelează-ne sau scrie-ne pe whatsapp la 0727 007 190 

Pentru o rezolvare cât mai rapidă a situației, menționează următoarele detalii: nr. de comandă și numele pe care a fost plasată, modelul de iPhone, rețeaua în care e codat și de la ce operator e cartela pe care dorești să o folosești.
 

Dacă ai nevoie de asistență, ne găsești aici: CONTACT 
Dacă dorești să cumperi GoFree pentru uz personal: CUMPĂR ACUM
Dacă ai un service și dorești să oferi GoFree clienților tăi: PACHETE EN-GROSS