Instalare GoFree

I. PREGĂTIRE

Vei avea nevoie de:
- iPhone-ul activat; nu este relevant ce versiune de software are
- o cartelă SIM potrivită: trebuie să aibă internet 4G/5G, deci fie abonament sau cartelă preplătită, obligatoriu cu opțiune activă cu trafic de date inclus. Dacă SIM-ul e nou, înainte să faci decodarea efectuează un apel și verifică conexiunea 4G în alt telefon



II. INSTALARE PROFIL APN 

1. descarci profilul aferent rețelei la care vrei să te conectezi
 Digi: gfsim.ro/d  
 Orange: gfsim.ro/o 
 Vodafone: gfsim.ro/v
 Telekom: gfsim.ro/t
*Pe iOS 18 profilul nu va fi disponibil imediat în Configurări. După descărcarea lui mergi la folder-ul Descărcări și deschide-l de acolo.

2. mergi la Configurări – General – VPN & Administrare Dispozitive și instalezi profilul descărcat anterior. Dacă este un alt profil APN instalat deja trebuie să-l ștergi înainte de a-l instala pe cel nou.

III. POZIȚIONARE GOFREE

Potrivește cu atenție GoFree-ul in suportul de SIM al iPhone-ului, așa cum se vede în schița sau în video de mai jos:


IV. ACTIVEZI ROAMING DE DATE 

1. introduci cartela SIM împreuna cu GoFree în iPhone
2. activezi roaming de date din Configurări - Conexiune Celulară - Opțiuni date

V. CONECTARE LA REȚEA 

Urmează pașii de mai jos pentru a conecta iPhone-ul la rețea atunci când nu are semnal sau date celulare:

1. apelezi #, va apărea ecranul de activare
2. aștepți pana la 1 minut ca să revină ecranul principal

În acest moment ar trebui să se vadă liniile de semnal si LTE/4G/5G (WiFi să fie dezactivat ca să verifici). Dacă nu apare LTE/4G/5G, asigură-te că e activat roaming-ul de date și ai instalat profilul APN, apoi apelează iar #.
Dacă nu se face conectarea după 2 încercări, selectează manual operatorul din Configurări - Conexiune Celulară - Selectare rețea
, apoi apelează iar #.


MENȚIUNI ȘI RECOMANDĂRI

Dacă ai semnal și LTE/4G/5G înseamnă ca ai reușit să conectezi iPhone-ul la rețea ! În continuare îți recomandăm să ai în vedere și următoarele:

1. GoFree reprezintă SIM-ul ca și cum ar fi din rețeaua în care e codat iPhone-ul. Presupunând că e vorba despre o rețea din altă țară, iPhone-ul va crede că se află în roaming în România. De aceea, pentru o funcționare corectă trebuie ca roamingul de date sa fie tot timpul activ. Din aceeași cauză, pentru ca telefonul să recunoască un contact atunci când sună e nevoie ca acesta să fie salvat în agendă cu numărul de telefon complet, cu tot cu prefixul țării, +40 (ex: +40 722 XXX YYY). Dacă dorești poți adăuga prefix tuturor numerelor din agendă cu ajutorul aplicației "Contact Pro - Full" pe care o poți descărca de aici: click

2. Dacă folosești o cartelă preplătită îți recomandăm să ai tot timpul activă o opțiune cu trafic de date inclus. Altfel e posibil sa apară probleme de conectare.

3. Ocazional e posibil ca telefonul să se deconecteze de la rețea. Apelează # pentru o reconectare rapidă. 

AI NEVOIE DE AJUTOR?

În perioada de garanție beneficiezi de suport tehnic gratuit, apelează-ne sau scrie-ne pe whatsapp la 0727 007 190 

Pentru o rezolvare cât mai rapidă a situației, menționează următoarele detalii: nr. de comandă și numele pe care a fost plasată, modelul de iPhone, rețeaua în care e codat și de la ce operator e cartela pe care dorești să o folosești.
 

Dacă ai nevoie de asistență, ne găsești aici: CONTACT 
Dacă dorești să cumperi GoFree pentru uz personal: CUMPĂR ACUM
Dacă ai un service și dorești să oferi GoFree clienților tăi: PACHETE EN-GROSS